Digitalb: Shoqëria
"Digitalb" sh.a., me seli në Tiranë, me numër NIPT K41719004D, e cila kryen
aktivitet kryesisht në përhapjen e sinjalit televiziv dixhital sipas licencimit
të tij dhe ofron shërbime telekomunikimi me shikuesit e tij.
Kontratë: Është dokumenti
i cili nënshkruhet nga palët dhe e bën marrëveshjen mes tyre të jetë e lidhur në
formë të ligjshme.
Blerje Online: Do të
thotë blerje e produkteve apo shërbimeve të ofruara nga Digitalb nëpërmjet faqes
së internetit të Digitalb brenda territorit të Republikës së Shqipërisë.
Faqja e internetit Digitalb: Është www.digitalb.al (në
vijim referuar faqja)
Data e hyrjes në fuqi:
Data e konfirmimit (pëlqimit) në formë elektronike të temave dhe kushteve të
përgjithshme nga blerësi.
Palët: Digitalb dhe blerësi, cili kryen blerjen online.
Pikë e Autorizuar Shitjeje: Janë të gjitha pikat e autorizuara të Digitalb brenda territorit të Republikës së Shqipërisë, tek të cilat
ofrohen produktet dhe shërbimet e Digitalb kundrejt çmimeve zyrtare të këtij të
fundit, ku mund të nënshkruhet një kontratë në emër të Digitalb. Për t’u njohur
me hartën e pikave të autorizuara klikoni këtu.
Blerësi (Abonenti): Të gjithë personat fizikë që kanë mbushur moshën 18 vjeç dhe
disponojnë një letërnjoftim ose pasaportë, si dhe personat juridikë që
disponojnë një numër Nipti, që lidhin kontratë me Digitalb, për të bërë të
mundur përfitimin e shërbimit dixhital televiziv tokësor/satelitor vetëm për
përdorim vetjak, pa të drejtë rishpërndarjeje, duke pranuar kushtet e kësaj
kontrate. Abonimi kryhet me anë të përzgjedhjes së një pakete që përmban një
paketim të caktuar të disa kanaleve TV.
Produkt: Janë programe/kanale, televizive dhe jo televizive, të ofruara nga
Digitalb, ndaj çdo përdoruesi të një aparati marrës, Kartës Smart dhe abonimit
përkatës.
Aparati marrës: Është pajisje elektronike që përdoret për marrjen dhe përpunimin e
sinjalit tokësor, satelitor dhe të internetit, nga pika e transmetimit të
Digitalb me qëllim shfaqjen e përmbajtjes së komunikimit në aparatin televiziv
të përdoruesit.
Antenë: Antena televizive që përdoret për marrjen e sinjalit dixhital për
shërbimet televizive, si përditësime të programeve të aparateve marrës, shërbime
interaktive, etj. Antena satelitore parabolike, e cila shërben për marrjen e
sinjalit satelitor, ndërsa antena tokësore për marrjen e sinjalit tokësor e
optimizuar për shërbimet në bandën UHF.
Karta Smart: Kartë, që së bashku me aparatin marrës, mundëson hapjen e kanaleve
televizive dixhitale në aparatin televiziv të blerësit, gjatë periudhës së
abonimit. Kjo Kartë shitet së bashku me aparatin marrës në momentin e lidhjes së
kontratës nga Digitalb sh.a.
Abonimi: Aktivizimi i Kartës Smart kundrejt pagesës për një
periudhë të paracaktuar kohore dhe për një grup të caktuar kanalesh që Digitalb
ofron. Çmimi i saj ndryshon në varësi të kanaleve dhe afatit të shërbimit që
zgjedh përdoruesi, si dhe politikave të Digitalb.
Abonim tokësor/satelitor: Për të
verifikuar hartën e mbulimit me sinjal, klikoni këtu. Ju duhet të njiheni
detyrimisht me këtë hartë mbulimi përpara se të kryeni porosinë tuaj, për të
zgjedhur produktin e përshtatshëm. Me miratimin e kësaj kontrate, ju konfirmoni
shprehimisht se jeni njohur me hartën përkatëse të mbulimit me sinjal.
Instalim/montim: Shërbim instalim/montimi për aparatin marrës në banesë/njësi
shitje apo të tjera, nga njësi të specializuara dhe të autorizuara nga Digitalb.
Shërbimet e montimeve, instalimeve, apo edhe riparimet e defekteve të mundshme
të aparatit marrës, kryhen kundrejt pagesës, në bazë të çmimeve në fuqi të
vendosura nga Digitalb.
Servis: Shërbimet e
servisit janë njësi pranë Digitalb sh.a. apo palë të autorizuara nga Digitalb,
me qëllim kryerjen e shërbimit të riparimit të antenave satelitore dhe tokësore,
aparatit marrës dixhital kur ky nuk mund të kryhet nga vetë blerësi.
Aktivizimi: Procesi teknik që mundëson blerësin/abonentin të përdorë shërbimin
e përzgjedhur/blerë të ofruar nga Digitalb, pasi është pajisur me aparatin
marrës dhe Kartën Smart.
Anulimi/Përfundimi i abonimit: Koha dhe gjendja kur të gjitha shërbimet në të cilat abonenti
(blerësi) ka pasur akses janë anuluar/përfunduar, dhe nuk mund të përfitohen me
shërbim pa riabonim.
HDD: Ose ndryshe e referuar si Hard Disk
Drive, është pajisje e ofruar nga Digitalb, e cila e përdorur në kombinim me
aparatin marrës dhe Kartën Smart mundëson shërbime shtesë si: PVR dhe PushVOD,
TS etj.
PushVOD: Është një formë e teknologjisë VOD (video on demand, sipas
kërkesës), ku abonenti ka mundësi të konsumojë materialet video që ndodhen në
HDD-në e tij dhe që Digitalb i përditëson automatikisht në periudha të caktuara.
PVR: ”Personal video recording” është
teknologjia që mundëson blerësin/abonentin e pajisur me aparatin marrës
dhe HDD të regjistrojë pjesë të ndryshme nga kanalet dixhitale që Digitalb
ofron.
TS: “Time shift“ është
një formë e teknologjisë, e cila i jep mundësinë blerësit/abonentit të
ndalojë/të bëjë pause programin
në transmetimin linear në harkun e një ore, për ta riparë në një moment të dytë.
WiFi USB: Në rastin tonë është pajisje shtesë që mundëson lidhjen e aparatit
marrës me internetin.
Ofrimi i produktit për blerësin, kundrejt blerjes online
të aparatit marrës dixhital, Kartës Smart dhe kartës së abonimit (sipas
kategorisë së parapëlqyer prej tij) dhe pajisje të tjera ndihmëse.
Kjo kontratë hyn në fuqi datën e aktivizimit të kartës dhe do të
vazhdojë për të gjithë periudhën që abonenti/ blerësi do të jetë i
abonuar, pra do të ketë parapaguar shërbimin, në varësi të kategorisë që ai ka
zgjedhur. Në rast se blerësi blen vetëm aparatin marrës, kjo kontratë hyn
në fuqi ditën e blerjes dhe vijon deri në datën e përfundimit të garancisë së
produktit.
Me nënshkrimin e kësaj kontrate, blerësi bie dakord të
paguajë shumën e caktuar sipas përzgjedhjes që ka bërë kryesisht, për marrjen e
shërbimit të programeve televizive me pagesë për periudhën e abonimit të
zgjedhur dhe kushteve që ofron paketa e përzgjedhur. Në përfundim të kësaj
periudhe, blerësi mund të kërkojë të rinovojë abonimin, por Digitalb
rezervon të drejtën e ndryshimit të tarifave, në varësi të ndryshimeve të
mundshme ligjore apo ekonomike, politikave të tij dhe ofertave sezonale.
Çdo person fizik apo juridik, pasi ka blerë online nëpërmjet
faqes zyrtare së internetit të Digitalb apo pranë pikës së shitjes përkatëse
aparatin marrës dhe Kartën Smart, kthehet në përdorues të sistemit dixhital
televiziv tokësor dhe satelitor fillimisht duke plotësuar dhe rënë dakord për të
gjitha pikat e kësaj kontrate dhe menjëherë pasi të ketë lidhur aparatin marrës
(përfshirë Kartën Smart) me aparatin televiziv dhe antenën e tij. Për të bërë të
mundur përfitimin e sinjalit televiziv, përdoruesi duhet të blejë online një nga
abonimet e afishuara në faqen zyrtare të Digitalb dhe/ose të blejë në çdo pikë
shitje të autorizuar të këtij të fundit.
Blerësi është plotësisht në dijeni të termave të kushteve të
kësaj kontrate tip dhe deklaron e konfirmon se e ka kuptuar e pranuar me vullnet
të plotë se përdorimi i shërbimit dhe produkteve prej tij duhet bërë në
përputhje me udhëzuesin e aparatit marrës që ndodhet në kutinë e aparatit. Për
të tjera paqartësi mund t’i drejtohet udhëzimeve përkatëse të Digitalb që janë
publike në faqen e Digitalb, dhe/ose me kërkesë të blerësit në numrat e
kontaktit/postës elektronike (e-mail), për sa nuk përcaktohet në këtë kontratë.
6.1 Në rast se Karta Smart humbet,
blerësi duhet të paraqitet në një pikë shitjeje të autorizuar së bashku
me kontratën e blerjes dhe me një dokument identifikimi. Në rast se blerësi
nuk e zotëron kontratën e blerjes, kompensimi i abonimit të mbetur nuk mund të
kryhet. Karta Smart e humbur zëvendësohet kundrejt pagesës së barabartë me
çmimin zyrtar që ka përcaktuar Digitalb, në çastin e reklamimit të humbjes së
Kartës Smart nga blerësi/abonenti.
6.2 Në rast se Karta Smart
dëmtohet, blerësi bie dakord se duhet të njoftojë menjëherë shërbimin e
klientit të Digitalb, ose të drejtohet në pikën e autorizuar të shitjes më të
afërt dhe e zëvendëson atë kundrejt pagesës sipas çmimeve në fuqi të publikuara
të Digitalb në faqen e internetit ose në çdo pikë shitjeje.
6.3 Në rast se Karta Smart rezulton
me defekt, blerësi do të kompensohet me një Kartë Smart të re, pa pagesë,
tek e cila do të ketë dhe abonimin e mbetur.
7.1 Digitalb është i detyruar të njoftojë blerësin
mbi kushtet e përgjithshme: mënyrën e dhënies së shërbimit (afati, çmimi, etj.),
rregullat e aplikuara për kryerjen e pagesave online për blerjen e produkteve të
Digitalb, rregullat e përdorimit të aparatit marrës, të Kartave Smart,
të abonimit dhe lidhjen me aparatin televiziv, si dhe zonën e mbulimit të
shërbimit në fjalë.
Ky informacion jepet në çdo pikë të autorizuar të Digitalb
dhe/ose në format e kontaktit të përcaktuara në faqen e saj në internet.
7.2 Digitalb garanton se do të
ofrojë për blerësin një shërbim cilësor pa ndërprerje, për sa kohë që kjo
do të jetë e mundur teknikisht për të gjithë zonën e mbulimit. Shërbimet mund të
ndërpriten për shkak të forcave madhore, mirëmbajtjes periodike të sistemit,
përmirësimeve/përditësimeve në sistem, si dhe përmirësimeve të cilësisë së
shërbimeve televizive dhe data apo shërbime të tjera të ngjashme me to, për
shkak të ofrimit të një cilësie më të mirë të shërbimit. Megjithatë, në rast të
ndërprerjes së sinjalit apo shërbimit, klienti do të vihet në dijeni për shkaqet
e këtyre ndërprerjeve nëpërmjet njoftimeve zyrtare në kanalet e platformës dhe
në faqen e Digitalb.
7.3 Digitalb detyrohet të shqyrtojë
në një kohë të përshtatshme, në përputhje me kuadrin ligjor në fuqi, çdo ankesë
të blerësit, që ka të bëjë me shërbimin e ofruar apo pajisjet e shitura.
Çdo ankesë e tij në lidhje me mungesën e shërbimit të dhënë që në njohuritë e
tij lidhen me Digitalb, do të merret parasysh për shqyrtim nga palët, brenda
periudhës në të cilën abonimi është aktiv.
7.4 Digitalb nuk mban asnjë
përgjegjësi në rast të kalimit të së drejtës së përdorimit të Kartës Smart
nga ana e blerësit tek të tretët, në rast se kjo nuk vetëdeklarohet nga
blerësi te një pikë e autorizuar Digitalb.
7.5 Digitalb nuk mban asnjë
përgjegjësi për dëmet e shkaktuara të blerësit nga përdorimi i marrësit
dixhital.
7.6 Digitalb mund të ndryshojë
përmbajtjen e programeve të tij gjatë kohëzgjatjes së kësaj kontrate, sipas
politikave dhe programacionit që vendos Digitalb.
7.7 Digitalb njofton blerësin
për shërbimin e rimbushjes së abonimit nëpërmjet e-mail ose kontaktit
telefonik të deklaruar nga vetë blerësi, për procedurën dhe tarifat
përkatëse.
7.8 Rimbushja e abonimit si dhe
blerja e produkteve të Digitalb me anë të kryerjes së pagesës e-commerce (pagesa
me karta nëpërmjet internetit), do të kryhet vetëm dhe në përputhje të plotë me
kushtet dhe termat e përcaktuara në faqen zyrtare të internetit të Digitalb, në
adresën www.digitalb.al.
7.9 Në momentin e nënshkrimit të
kësaj kontrate, blerësi deklaron me vullnet të lirë se pranon
shprehimisht se ka dijeni të plotë mbi të gjitha kushtet dhe afatet e aplikuara
për kryerjen e pagesave e-commerce për blerjen e produkteve të Digitalb apo
rimbushjes së abonimit.
7.10 Blerësi shprehimisht merr
përsipër verifikimin e këtyre kushteve dhe afateve të përcaktuara në adresën
www.digitalb.al në çdo rast të kryerjes së pagesave e-commerce për blerje
produktesh të Digitalb apo rimbushje abonimi. Digitalb nuk mban përgjegjësi në
rast se pagesat e-commerce nuk janë kryer nga blerësi në përputhje me
kushtet e publikuara në adresën zyrtare të Digitalb, www.digitalb.al , për
kryerjen e pagesave e-commerce të blerësit.
7.11 Çdo ankesë e Blerësit për
shërbimet e munguara në kryerjen e pagesave e-commerce, do të shqyrtohet në
përputhje me kushtet e rëna dakord ndërmjet Digitalb dhe Bankës Raiffeisen,
kushte këto për të cilat Blerësi deklaron se ka marrë njohuri në plotë.
8.1 Të përdorë aparatin marrës të
markës Digitalb, Kartat
Smart dhe abonimet
vetëm sipas udhëzimeve të dhëna nga Digitalb dhe udhëzuesit të përdorimit, dhe
të mos kryejë asnjë lloj ndërhyrjeje apo modifikimi që ndikon apo mund të
ndikojë në prishjen apo marrjen e plotë të sinjalit.
8.2 Të përdorë vetëm abonimet e
ofruara nga Digitalb në pikat e saj të autorizuara apo të blera online në bazë
të kushteve të kësaj kontrate.
8.3 Të mos përdorë dhe të mos
lejojë persona të tretë të përdorin shërbimin e ofruar në ambiente publike
(vende që synojnë mbledhjen e publikut) duke përfshirë këtu edhe klube,
restorante, qendra të lotarive sportive, hotele, etj. si këto, përveçse në rast
të një autorizimi apo kontrate të posaçme të dhënë nga Digitalb. Në rast të
kundërt, Digitalb do të ndërpresë në mënyrë të menjëhershme shërbimin.
8.4 Të mos kryejë asnjë lloj
veprimi kopjimi dhe shitje pirate të Kartave Smart si dhe të mos kryejë
tjetërsimin e aparatit marrës.
8.5 Të ruajë dhe të mirëmbajë
dekoderin brenda shtëpisë së tij dhe të mos kryejë asnjë remont apo ndërhyrje
tjetër në aparat.
8.6. Të përdorë antena të
parametrave standard dhe të rekomanduara nga Digitalb. Digitalb nuk mban
përgjegjësi për sinjalin, në rast se antena nuk është vendosur në vendet dhe me
drejtimin e përcaktuar si më sipër, apo kur pas instalimit, pëson ndryshime të
pozicionit.
8.7 Blerësi pranon ta marrë
shërbimin dixhital nga Digitalb, në mënyrën e ofruar prej këtij të fundit në
faqen e tij zyrtare.
8.8 Blerësi pranon kushtet e
shërbimit të rimbushjes së abonimit nëpërmjet blerjes online dhe njoftimit të
tij me anë të e-mail apo SMS-ve, procedurën dhe tarifat përkatëse dhe zgjedh
vetë nëse i përdor ose jo këto të fundit.
8.9 Blerësi merr përsipër të mbrojë
personat nën 18 vjeç që përdorin abonimin e tij, nga përdorimi i programeve që
ofron Digitalb dhe të mos lejojë që personat nën moshën 18 vjeç të kenë akses në
programet e koduara të Digitalb.
8.10 Blerësi bie dakord që Digitalb
mund të kryejë sondazhe në lidhje me llojet e programeve për të cilat blerësi
është i interesuar me qëllim përmirësimin e programeve të Digitalb dhe
plotësimin e kërkesave dhe nevojave të abonentëve.
8.11 Blerësi përfiton të gjitha të
drejtat dhe detyrimet sipas kësaj kontrate, në rast se ai ka blerë një Kartë
Smart me abonim aktiv. Blerësi mund të blejë jo më shumë se 3 (tre) produkte të
të njëjtit lloj brenda një dite.
Digitalb nuk mban asnjë përgjegjësi në rast se mospërmbushja e
veprimeve të tij ka ardhur si pasojë e një force madhore. Konsiderohen forcë
madhore: lufta (e shpallur ose jo), trazirat, sabotimi, fatkeqësitë natyrore,
tërmetet, shpërthimet, zjarri, embargot tregtare, grevat, aktet e autoriteteve
shqiptare apo të huaja me fuqi ekzekutive, shkeljet e ligjeve nga ana e
autoriteteve shtetërore apo personave të tjerë që ushtrojnë aktivitet në fushën
televizive. Digitalb do të bëjë të gjitha përpjekjet e mundshme, edhe në raste
të forcës madhore, që t'u sigurojë shërbim përdoruesve sipas kësaj kontrate.
Me nënshkrimin e kësaj kontrate, blerësi bie dakord dhe
pranon shprehimisht se Digitalb rezervon të drejtën e ndryshimit të një mënyre
të njëanshme të dispozitave të kësaj kontrate në zbatim dhe/ose në përputhje me
ndryshime të mundshme në legjislacionin në fuqi apo për shkak të ndryshimit të
rrethanave ekonomike. Në çdo rast, këto ndryshime nuk do të prekin kushtet
thelbësore të kësaj kontrate. Në raste të tilla, Digitalb duhet të bëjë njoftim
paraprak në faqen e tij para kryerjes së këtyre ndryshimeve. Çdo ndryshim i
kësaj kontrate do të jetë i vlefshëm vetëm me miratimin e Digitalb.
Asnjë informacion nuk do t’i bëhet publik palëve të treta nga
palët, pa miratimin me shkrim të palës tjetër, përveç rastit kur ligji
parashikon ndryshe. Digitalb deklaron dhe garanton se do të mbledhë, mbajë,
përpunojë apo mbajë në ndonjë mënyrë tjetër çdo të dhënë personale lidhur me
abonentët në përputhje të plotë me Ligjin nr. 9887, datë 10.03.2008 “Për
mbrojtjen e të dhënave personale në Republikën e Shqipërisë”, legjislacionin e
zbatueshëm dhe rregulloret përkatëse si dhe kushtet e kësaj marrëveshjeje. Në
përputhje me nenin 18 të Ligjit nr. 9887, datë 10.03.2008 “Për mbrojtjen e të
dhënave personale në Republikën e Shqipërisë”, Digitalb njofton blerësin se
mbledh e përpunon të dhënat personale të këtij të fundit, që jepen gjatë lidhjes
së kësaj kontrate në hyrje të saj, për qëllime të identifikimit, statistikës,
apo të komunikimeve të mëvonshme me blerësin, qoftë me postë, qoftë në
formë elektronike, gjatë kohëzgjatjes së kësaj kontrate.
Me nënshkrimin e kësaj kontrate, blerësi jep miratimin e
shprehur për mbledhjen dhe përpunimin e të dhënave personale të tij nga
Digitalb, të specifikuara në këtë kontratë.
Të gjitha të dhënat e kartës së kreditit/debitit apo të dhëna të
tjera financiare nuk kanë asnjë lidhje me Digitalb apo faqen e tij. Këto të
dhëna janë të aksesueshme vetëm nga faqja www.raiffeisen.al. Digitalb nuk mban
asnjë përgjegjësi për të dhënat financiare pasi nuk ka asnjë akses në to.
Në lidhje me të dhënat dhe numrin e telefonit të blerësit, ato
kalojnë nga Digitalb te Korrieri, dhe Digitalb nuk mban asnjë përgjegjësi për
përdorimin e tyre. Me konfirmimin e blerjes, blerësi miraton se këto të
dhëna do i kalojnë korrierit për të bërë të mundur transportin dhe dorëzimin e
porosisë së tij.
Me nënshkrimin e kësaj kontrate, blerësi jep miratimin e
shprehur për transferimin e të dhënave personale të tij nga Digitalb te shërbimi
postar/Korrieri, me qëllim përmbushjen e detyrimeve kontraktuale.
Klikoni këtu për të parë kushtet.
Kjo kontratë i nënshtrohet legjislacionit në fuqi të Republikës
së Shqipërisë. Palët bien dakord që çdo mosmarrëveshje që lind në lidhje me
vlefshmërinë, interpretimin apo zbatimin e marrëveshjes, të zgjidhet në Gjykatën
e Rrethit Gjyqësor Tiranë.
Për sa nuk parashikohet në këto terma, zbatohet legjislacioni
shqiptar në fuqi.
Të gjitha pajisjet që janë manipuluar apo të cilave nuk mund t’u
identifikohet numri serial i prodhimit, janë të përjashtuara nga të drejtat dhe
përfitimet e periudhës së garancisë. Garancia e produktit u ofrohet vetëm
blerësve të parë, pra ku është kryer instalimi origjinal i aparatit marrës.
Digitalb nuk mban përgjegjësi në rastin kur abonimi i kërkuar është autorizuar
mbi një Kartë Smart, e cila po përdoret në një marrës dixhital të palicencuar
nga vetë shoqëria Digitalb. Karta Smart është e vlefshme për një periudhë 4
vjeçare që nga çasti i aktivizimit. Karta Smart në çdo rast është në pronësi të
Digitalb. Digitalb ka të drejtë t’i kërkojë blerësit kthimin e Kartës
Smart në çdo çast, duke e kompensuar me një kartë të re. Ankimimet në lidhje me
abonimin do të pranohen brenda një afati kohor prej 48 orësh.
Për të gjitha informacionet e tjera në lidhje me kthimet,
garancinë, zëvendësimet, transportin mund të klikoni këtu. Përpara se të
konfirmoni këtë kontratë, ju duhet të njiheni dhe të pranoni këto të dhëna. Duke
klikuar pranoj, ju deklaroni dhe pranoni shprehimisht se keni marrë dhe keni
kuptuar të gjithë informacionin e nevojshëm lidhur me garancinë,
zëvendësimet, transportin, etj.
Deklaroj nën përgjegjësinë time të plotë se kam mbushur moshën
18 vjeç, dhe se i kam kuptuar tërësisht dhe bie dakord plotësisht me të gjitha
të drejtat dhe përgjegjësitë e sipërpërmendura të kësaj marrëveshje. Deklaroj,
gjithashtu, në vlefshmërinë e të dhënave të plotësuara nga unë vetë në këtë
kontratë si në pjesën “Informacione mbi Klientin” edhe tek “Të dhëna për t’u
plotësuar nga blerësi”.